W tym wideo dowiesz się na jakie elementy współpracy z klientem musisz zwrócić uwagę, by dobrze zarządzać jego oczekiwaniami
Autorska metoda 4Q, która poprowadzi Cię przez proces budowania fundamentów dochodowego biznesu social media freelancera.
Zadaniem do dzisiejszej lekcji jest:
Spisz pytania, obiekcje i oczekiwania swoich Klientów (lub potencjalnych Klientów) i dodaj je na grupie Mastermindowej na Facebooku Klubu Wolnych Ninja.
Np - "mój klient oczekuje ode mnie, żebym była dostępna 24h/7 dni w tyg. Jak sobie z tym radzić?"
albo - "mój potencjalny klient może powiedzieć, że mam za drogie pakiety. Jak go przekonać?"

Przez ponad 12 lat moje serce biło w rytmie życia restauracji – zajmowałam się marketingiem w branży HoReCa. Najpierw za granicą – stawiałam swoje pierwsze kroki w marketingu w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadłam w Londynie. W Warszawie w 2016r. założyłam swoją własną agencję marketingową, a chwilę później połączyłam siły z FIKĄ Agnieszki Borek, z którą stworzyłyśmy największą i najbardziej rozpoznawalną firmę marketingu gastronomicznego w Polsce.
Ukończyłam z wyróżnieniem MA z Hospitality Management w Londynie, wykładałam na Akademii Leona Koźmińskiego, napisałam kilkadziesiąt ebooków, przeprowadziłam dziesiątki szkoleń dla managerów z branży gastro.
Prywatnie, kocham Włochy, wino i czarną kawę, w każdej postaci. Pracę zawodową łączę z byciem mamą rocznej dziewczynki, która nauczyła mnie, że czas jest najcenniejszym nieodnawialnym zasobem, którym trzeba mądrze zarządzać.