W tym wideo omawiam punkty, którymi możesz się wyróżnić na rynku jako SMF
Ciekawy artykuł uzupełniający ten temat: https://hbr.org/1997/07/discovering-new-points-of-differentiation
Autorska metoda 4Q, która poprowadzi Cię przez proces budowania fundamentów dochodowego biznesu social media freelancera.
Zadanie domowe i szablon w Canvie: https://www.canva.com/design/DAFiRlEONrc/HXmDFLRC5GByoVqjRUMGqA/edit?utm_content=DAFiRlEONrc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Przez ponad 12 lat moje serce biło w rytmie życia restauracji – zajmowałam się marketingiem w branży HoReCa. Najpierw za granicą – stawiałam swoje pierwsze kroki w marketingu w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadłam w Londynie. W Warszawie w 2016r. założyłam swoją własną agencję marketingową, a chwilę później połączyłam siły z FIKĄ Agnieszki Borek, z którą stworzyłyśmy największą i najbardziej rozpoznawalną firmę marketingu gastronomicznego w Polsce.
Ukończyłam z wyróżnieniem MA z Hospitality Management w Londynie, wykładałam na Akademii Leona Koźmińskiego, napisałam kilkadziesiąt ebooków, przeprowadziłam dziesiątki szkoleń dla managerów z branży gastro.
Prywatnie, kocham Włochy, wino i czarną kawę, w każdej postaci. Pracę zawodową łączę z byciem mamą rocznej dziewczynki, która nauczyła mnie, że czas jest najcenniejszym nieodnawialnym zasobem, którym trzeba mądrze zarządzać.